Obserwatorzy

niedziela, lutego 05, 2012

Do jednego wora.

Tytuł mówi wszystko. Dziś będzie o filmie, muzyce i kosmetykach. Mam nadzieje, że nie wyjdzie za długo..
Tak więc na początek lakiery do paznokci, które darze uczuciem szczerym. Są to produkty firmy p2. Mam ich aktualnie 5 sztuk ale przetestowałam już dziesiątki ponieważ znamy się już kilka lat. Niestety nie widziałam ich w Polsce. Kupuje je zawsze w Niemczech gdzie spędzam sporo czasu. Trzymają się super, kolory są intensywne i jest ich niesamowicie duży wybór. Ja skusiła się na te:



Koszt jednego to około 7zł (1,69euro). Następnym razem kupię kilka sztuk więcej i chętnie podzielę się z kimś kto nie ma okazji ich spróbować. Nie wiem czemu teraz tego nie zrobiłam..

Teraz przejdziemy do filmu. Wczoraj wraz z moim lubym wybraliśmy się do kina na film, który można oglądać w kinach od 3 lutego. "KRONIKA". Nie będę oczywiście opowiadać o czym jest bo to bez sensu. Jest to film fantastyczno-przygodowy, który niestety nie zachwyca. Pomysł fajny ale niestety gorzej już z realizacją. Niekiedy efekty specjalne wręcz rażą. Są tak kiepskie, że ma się wrażenie jakby ten film był kręcony dobre kilka lat temu. Momentami nudnawy. Spodziewałam się czegoś z większym polotem i bardziej zaskakującego. Na dole macie trailer. Osobiście filmu nie polecam a już na pewno nie w kinie.




Polecam natomiast płytę Beyonce - "4". Lubię bardzo, słucham dużo. Różnorodna, na dobrym poziomie i na pewno nie jest nudna. Może nie każdy lubi takie rytmy bo i ja nie jestem ich zagorzałą fanką to jednak przekonuje mnie ta płyta w 90%.




A tak dla zaciekawionych to z moim okiem lepiej. Nie obyło się jednak bez okulisty, który choroby nie nazwał a leki dał. Pomaga powoli ale przynajmniej widać różnice. Sesja jak to sesja. Ciągnie się jak najgorsze ze snów ale powinno być dobrze. 


Postaram się być systematyczniejsza w pisaniu.. 

8 komentarzy:

  1. Hej!
    O widzisz, że kiedy coś w ciele nie domaga dobrze jest odwiedzić specjalistę [choć sama mam pewne opory przed lekarzami]. Cieszę się, że poszłaś i jest lepiej.
    Dalej trzymam kciuki za sesyjkę ;)
    ___________________________

    Gdybyś ach gdybyś nadal miała nieodpartą chęć podzielenia się z kimściś takowym lakierem to ja jestem chętna [zwłaszcza wszelkie perły, połyskiwacze&duochromy mile widziane^^].
    Ech... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beyonce lubie ;) choć przyznaje że ostatnio jakoś to u mnie słabnie, ale z drugiej strony nie słuchałam jeszcze płyty "4", choć podejrzewam że pewne piosenki na pewno obiły się o moje uszy :P
    lakiery - ładne kolory, ale najpiękniejszy :P jest ten jasny różowy, ostatnio właśnie doszłam do wniosku że przydałby mi się podobny

    OdpowiedzUsuń
  3. dokłądnie :) ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma czego zazdrościć, trochę zmarzłam, ale po drodze ogrzałyśmy się w domu kultury i biedronce, nie było tak źle :D a byłam ubrana w na prawdę wiele warstw.

    piękne lakiery. podobny odcień do tego pierwszego rozbił mi się ostatnio na nowych, czarnych rurkach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory tych lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne lakiery- te kolorki już takie wiosenne:) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak slicznie wyglądają te lakiery razem <3

    OdpowiedzUsuń