Obserwatorzy

niedziela, grudnia 04, 2011

Pepco - nowy nałóg.

Od niedawna wiem gdzie w mieście, w którym mieszkam znajduje się Pepco. I chyba na moje nieszczęście bo asortyment i ceny zachęcają do zakupów. Powoli zaczynam się uzależniać i z trudem przychodzi mi odmówienie sobie buszowania miedzy półkami. Co prawda odzieży tam nie kupię (nic ciekawego) ale ozdoby i pierdółki do kuchni są po prostu boskie! Mi przynajmniej przypadły do gustu. Nie zrobiłam tam jeszcze wielkich zakupów ale jeszcze wszystko przede mną! :D Jak na razie skusiłam się na te oto rzeczy:

Szklane pojemniki na produkty spożywcze
duży - 5,99zł   mały - 3,99zł



Kupiłam również szklane nakładki na świeczki (wkłady) 
za sztukę - 0,99 zł




Zmodernizowałam również lampkę. 
abażur - 6,99zł


Jak się podoba? Mam nadzieje, że nie tylko ja zachwycam się takimi pierdółkami. :P Macie coś z tego sklepu co możecie polecić. Chętnie się dowiem i wykorzystam tę wiedzę przy następnej okazji. :)

Pozdrawiam. :*




Maja babeczki moc! :D 
Koledzy oszaleli na widok tylu kobiet
 a mi się sama mordka cieszy jak to słysze! <3

14 komentarzy:

  1. wow! nie wiedziałam, że tam sa tak fajne rzeczy, za tak niską cenę :D
    i dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. moglabym zamieszkac w tym sklepie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to udane zakupy :D żałuję że obok mnie nie ma takich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w PEPCO ze dwa razy, ale nic mnie nie zachwyciło. Fakt, że szukałam ubrań, więc może dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te słoiczki! Jestem fanką wszelakich słoiczków, więc chyba wybiorę się tam na zakupy ;D Przynajmniej, moje przyprawy będą ładnie się prezentowały na święta !
    Dodałam do obserwowanych!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten sklep, zawsze można tam znaleźć coś fajnego. Swego czasu regularnie zaopatrywałam się tam w miseczki i kubeczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sklep jest strasznie uzależniający :D Mam go dosłownie pod nosem, obok Biedronki... Staram się tamtędy nie przechodzić :D

    Do ubrań też warto czasem zajrzeć. Kiedyś wygrzebałam boską spódnicę ołówkową w delikatną panterkę. Dopóki jej nie zobaczyłam nie pomyślałabym nawet, że ten wzór może być nienachalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham pepco można tam znaleźć naprawdę fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej... zazdroszczę !
    Ale na szczęście dla mojej kieszeni - u mnie nie ma pepco

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się bardzo podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem uzależniona od tego sklepu. Cudne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również tam kupuję : ) Nie wiem jak w Twoim pepco, ale u nas są tam tez ubrania, i zazwyczaj dobrze się w nich chodzi. ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy :D
    i tak korzystałam z usług tego sklepu, i muszę przyznać, że w większości ceny są tam dość przystępne

    OdpowiedzUsuń