Obserwatorzy

czwartek, grudnia 29, 2011

Za dzień, za dwa, za chwile..

Od 16 grudnia jestem u rodziców. Ściślej u rodzica bo mama wyjechała na święta do UK. Niestety. Było całkiem dobrze. Poza tym, że urobiłam się po pachy i cieszę się, że już po tych świętach! Przygotowanie CAŁEJ Wigilii to nie byle co. A na pewno nie lekka praca. Zaznaczę, że mam 21 lat i jestem bezdzietną panną.;p PRZEPRASZAM MAMO JEŚLI KIEDYKOLWIEK NARZEKAŁAM NA BRAK CZEGOKOLWIEK PODCZAS ŚWIĄT!! TERAZ ROZUMIEM
Jedyne co martwi to powrót do rzeczywistości. A ta idzie do mnie razem z sesją, która już szczerzy kły. Wierzyć się nie chce.
Razem z tatą obijamy się do granic możliwości. Za bardzo zaczyna mi się to podobać. Przy lodówce spędzam tyle czasu, że chyba niedługo zacznę się jej zwierzać. Meine beste Freundin..
Prezenty rozdane, rozpakowane, pieniądze wydane. Pochwale się co kupiłam lecz jeszcze nie teraz.
Atmosfera domowa, jedzonko dobre, mam dużo czasu dla siebie i siebie. Jak zwykle w Niemcach okolica rozpieszcza moje oko. Piękne zachody słońca na tle elektrowni to jest coś. Zobaczcie sami.




Tak wyglądała wigilia przyrządzona moimi rękoma!


A tak wyglądam ja. 



Pozdrawiam. :*

14 komentarzy:

  1. Ooo Kochana - przygotować samemu wigilię - i to jeszcze TAKĄ wigilię - to naprawdę coś! Zaimponowałaś mi, wspaniale to urządziłaś. Napracowałaś się i to za kilka osób.

    Szkoda, że Twoja mama wyjechała, ale mam nadzieję, że Tatuś potrafił mile dotrzymać towarzystwa.

    Ja tak po matczynemu mogę powiedzieć, że jestem z Ciebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Piękny zachód słońca. Fajnie się dodatkowo prezentuje z tymi kominami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wigilia wyszła Ci - moim skromnym zdaniem - naprawdę świetnie. :) Miło.
    Piękne zdjęcia, ten zachód słońca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zachód, a wigilia jak najbardziej udana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się w tym roku narobiłam, jak nigdy. Nie znoszę sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja. Dzięki, że mi przypomniałaś, bo przez święta zupełnie o niej zapomniałam!

    Wigilia super, a ty wyglądasz super, ale fakt, to jest potwierdzenie, że nieźle się umęczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten stół wigilijny wygląda nieziemsko! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę szczęścia podczas sesji. Mnie niestety też ona czeka... Eh. Życzę szczęśliwego Nowego Roku i zapraszam do mnie- jeśli masz ochotę możemy się poobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego sylwestra i wszystkiego naj w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne nakrycie;D!
    uwielbiam zachody słońca...

    OdpowiedzUsuń
  11. przepieknie wygladajacy stol :) ps. testuj pedzle i wklejaj tu owoce swojej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widze, że pełno wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia! :)
    .
    http://www.ameliasienazywam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń